דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתקשים למצוא פתרונות לינה בבית? 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2195 פעמים ]

ספות נפתחות הן דרך מצוינת להרוויח עוד מקום שינה, במקרה הצורך, ואף מקום אחסון, אם בחרתם ספה נפתחת שיש להם ארגז מצעים. ספה נפתחת היתה בעבר "מסכירה" את עצמה מאחר והחלק התחתון היה נראה לעין. כיום, קיים מגוון עצום של ספות מעוצבות נפתחות יפות ומהודרות, המשמשות כפריט עיצובי לכל דבר, יחד עם ביכולת להפוך אותה למיטה.

היופי לא בא על חשבון הפרקטיקה

רבים מכירים את התסריט המוכר, בו מגיעים אורחים לביקור,ומתחיל תכנון לוגיסטי ברמה שלא היתה מביישת מבצע צבאי מדוקדק. הסבתא תישן עם הנכדה, הנכד מסרב לוותר על חדרו, איפה נשים את השמיכות בסופו של כללילה, ואיכשהוא מישהו בסוף ישן על מזרון מתנפח לא נוח.

אצל אחרים התסריט מורכב עוד יותר, אם מספר הנפשות הקבוע בבית,עולה על מספר המיטות בו. ספות נפתחות הן פתרון מעולה, המשמש גם כרהיטלסלון, יפה ומעוצב להפליא, נוח לישיבה ומעוצב להפליא, ובנוסף ניתנות לפתיחה ולהפוך למיטה זוגית נוחה ומפנקת מבלי לגזול מקום רב, ומבלי לבלגן את החדריתר על המידה.

 

חדר שינה בסלון

היתרון בספות נפתחות הוא שהן טובות לשני השימושים, ולא גוזלות מקום בסלון. במהלך היום הן ספות יפות ונוחות, ורק בלילה הופך הסלון לחדר שינה מעוצב,המצעים נשלפים מארגז המצעים, והנה, מיטה נוחה לשניים. בחלק מהן הספות הנפתחות ניתן לקפל אותן חזרה, יחד עם המצעים, מבלי שיפריעו או יורגשו בכלל,והסדר חוזר אל כנו במהירות, בקלות וביעילות.

אם אפשר אז למה לא

כיום, עם מגוון הספות הנפתחות הקיים, העיצובים היפים, סגנונותהפתיחה והסגירה של הספה, ופתרונות האחסון, אין למעשה סיבה למה לא לקנות ספה נפתחת, גם אם אין צורך יום יומי במיטה. בדרך זו, ובאותם המחירים, ניתן למעשה להרוויח שני פריטי ריהוט באחד. ספה ומיטה.

קיימות ספות נפתחות למיטות שניתן לכוונן אותן, ספות עםמזרונים נוחים ומעוצבים היטב כך שישמרו על הגב, ספות מתוחכמות שהכריות שלהםהופכות להיות מסעד או מראשות המיטה, נפתחות בגרירה, במשיכה או בהגבהה. כלמה שצריך לעשות זה לבחור.

העיצובים של ספות נפתחות כיום נשענים על עיצובים של ספות מודרניות, עכשוויות, ומי שלא יודע אפילו לא יבחין כי מדובר בספה נפתחת.

בפעם הבאה שתארחו, הרווחתם למעשה שני מקומות שינה נוספים, ואין צורך להפוך את סדרי הבית לחלוטין, רק משום שהגיעו אליכם אורחים.


די ארקה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום הריהוט המעוצב: מיטות וחצי, חדר שינה מעץ, כורסאות טלווזיה ועוד. כל מוצריה הינם ייחודיים ומורכבים לפי נוסחה שכבר הוכיחה את הצלחתה במהלך השנים, ומבטיחה לכם חוויית שינה ושימוש נעימה, נוחה ובריאה.

חברת די ארקה בע"מ DI ARKA מתמחה בעיצוב רהיטים, ספות ומיטות אורתופדיות בהתאמה אישית המבוססים על מוצרים טבעיים. בואו לבקר בחנות המפעל  - מרכז הריהוט הישראלי, רח' משה לוי 10, ראשל"צ. טל: 03-9415497




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב